DIY: pelstaske

Status på mit træningsforløb

Hej Gørls.

Som mange af jer nok har har lagt mærke til på min Instagram, har jeg trænet helt vildt de 2 sidste ugers tid. Som de faste læsere ved, er det jo fordi, jeg og BitteBitte er startet på er 12-ugers træningsforløb med LinesLivsstil. Verdens sejeste PT.

d0a4cf46-a36b-465a-96fc-10207c87dcdb

Og hvordan går det så?

Jo nu skal I høre. Det går bare pisse godt. Jeg er SÅ motiveret. Jeg er SÅ glad. Jeg er SÅ spændt på at komme til træning hos Line HVER gang.

Jeg kan mærke, at det er NU jeg skal give den gas. Motivationen er der og det betyder jo for dælen alt. Line er bestemt ikke sådan en træner, der står og råber mig i nakken, mens jeg står og er ved at kaste op i squatten. Tværtimod. Hvis jeg spørger, om jeg må lave almindelig planke – i stedet for planken hvor man går op og ned på armene/underarmene – så kigger hun bare mig, som om jeg er tabt bag en vogn. Og dét blik gider man kun få én gang. Så så man lige mig tonse op og ned i planken, alt imens mine ben syrer til, maven sitrer og armene er at give efter af ren træthed . Mig får hun ikke ned med nakken (ikke endnu) 😉

Det er helt vildt, hvad det kan gøre, at der står en træner og kigger på én, mens man udfører diverse øvelse. Jeg er aldrig blevet presset så meget, som jeg er hos Line. Jeg er faktisk ret overrasket, over hvor meget jeg egentlig kan give af mig selv, når det virkelig skal være.

Forleden dag startede vi fx med 5 x 30 sekunder spurt på løbebåndet – med 15 sekunders pause imellem. Vi skulle rigtigt have lavet 8 runder, men Line fik den geniale idé at tage yderligere 5 runder på et lidt anderledes løbebånd (nu kan jeg ikke lige huske hvad den slags hedder og jeg kan ikke finde ud af google mig frem til det). Dette løbebånd skal man selv løbe i gang. Dvs at det er fååårking hårdt for stængerne at beholde samme fart, da man ligesom skal trække båndet fremad med sine skridt. Her tog vi 5 x 10 sekunder efterfulgt af en pause på 20 sekunder.

Ja ja tænker du.. Det er sgu ingenting!! Bla bla bla .. Så synes jeg, at du skulle prøve at stille dig op på sådan et løbebånd. Da vi var færdige, flakkede mit blik rundt i lokalet efter en skraldespand som jeg kunne kaste op i. Tænk at blive presset helt derud hvor man skal kaste op? Jeg styrede mig og holdte det tilbage. Jeg kan da ikke stå og brække mig midt i Repeat. For fanden altså.

img_7396

Og ved I hvad? Jeg har sgu tabt 1 kilo på én uge.

Dem tager jeg nok lynhurtigt på igen i muskler – men det ville kun være rart. Jeg glæder, glæder og glæder mig til at se de før/efterbilleder. Gør I også? 😉

Hep på mig.

<3 – LAU

Følg Line på Instagram HER, Bloggen HER, Facebook HER.

   

9 kommentarer

  • Limits: The free service allows you to convert
    file (maximum 100MB files).

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Jeg hepper! I er så mega cute i to, jeg nyder at følge med på de sociale medier 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Det varmer mit personlige-træner-hjerter helt enormt at læse om dine 2 første uger! I er pisse seje og jeg skal gøre mit for at hive det ud af jer så i selv kan se hvor meget i faktisk kan! 💙

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Gustavo Woltmann

    Jeg synes, det er super flot at I kan holde ved det. Tillykke med vægttabet.

    Gustavo Woltmann

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Nanna

    Hej Laura! Jeg synes I er mega seje, og det er en fornøjelse at følge med i jeres forløb. Bliv endelig ved med det! Jeg tænke på, om du kunne give lidt indsigt i, hvad du spiser i løbet af en dag i forbindelse med forløbet? KH Nanna

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Laulaubaubau

      Hej Nanna

      Ej hvor fedt at høre.

      Jeg vil meget gerne fortælle hvad jeg spiser.. Jeg går lige pT og tager billeder af alle mulige forskellige anretninger, så jeg kan vise jer det 🙂

      Knus fra Lau

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

DIY: pelstaske